Rabu, 3 Februari 2016

Resepi Makanan Bayi Dan Hari Keempat Cara Gemukkan Bayi

Ahad 31/1/2016

Resepi Makanan Bayi Dan Hari Ketiga Cara Gemukkan Bayi  menu apa tetap menu saya seperti pagi -pagi yang sebelum ini..



Untuk menu makan tengahari apa lagi aku sahaja menantu yang balik ruamah mak mertua jadi aku tukang masak orang dalam rumah tu..

Suami ke pasar beli sayur kailan, ikan dan barang asas lain untuk masak tengahari nanti untuk makan bersama adik-beradik lelakinya..Apa lagi bila nasi sudah masak sediakan kurma dua ulas, nasi dan juga sedikit sayur kailan. Sayur kailan ini aku siap masak yang masak itu aku ambil dan cuci bersih baru kisar dengan nasi dan kurma.


Resepi Makanan Bayi Dan Hari Ketiga Cara Gemukkan Bayi . Itulah nampak gaya puri bayi aku warna hijau hee..mak mertua suami tegur asal hijau selalu warna cokelat heee..yolah cokelat tu kat kurma jer semata-mata tak tambah dnegan nasi warna cokelatleh dia deii.. Jadi itulah menu anak aku dari tengahari, petang dan malam heee...



Menu pagi susu, kisar dengan kurma.. petang holicks dan milo malam susu sahaja..kalau rasa nak buat aku buat juga campur milo dna holicks pun jalan juga heee..

Makan tengahari pula ikan talapia bakar dan talipia goreng kunyit, sayur kailan, masak lauk kampung satu jenis heee..

Makan malam nasi goreng ikan rebus sahaja air susu panas satu!

Aku masih kuat berusaha naikkan berat badan bayi.sungguhpun berat badan aku akan naik juga aku rasalah heee..tapi aku redha...apa lagi kenangkan entri hari pertama sebelum bawa anak jumpa doktor pakar aku dah pening kepala...


Resepi Makanan Bayi Dan Hari Ketiga Cara Gemukkan Bayi..Ibu akan cuba buat yang terbaik untuk anak ibu...moga dia akan dapat berat normal sesuai dengan usia bulannya amin.

Tiada ulasan: