Khamis, 16 April 2015

v-mum maternity concept

As salam..

Aku dah lama mengidam v-mum maternity concept haaa..masa belum hamil dah mengidam. Bukan mengidam makanan tapi mengidam sehelai baju dari kedai pakaian ibu hamil. Boleh?

Homemade cara buat jubah kembang payung ke jubah princess cut

Mudah Buat Jubah Pola Kembang Payung, A Cut Moden, Empire Cut




Ada juga aku buat jubah menyusu sendiri dah banyak rasanya lebih dari 20 helai jubahku nak tahu boleh jeguk sebahagian koleksi SINI pandai-pandailah korang cari/ rayu/ selak mana-mana entri aku eh hee...nescaya korang akan jumpa punya ;)





V mum antara salah satu koleksi yang amat aku gemari. Takat ini tak pernah beli pun. Masa bila pula jatuh cinta dekat design ni sejak hamil anak pertama lagi. Waktu itu suka beli buku pa& ma dari situlah aku mula suka lakaran bajunya. Maksud aku aku suka corak dialah. Tapi tak best selalu designnya lengan pendek huhu..Susah tak akan ada lengan panjang kecuali kita kena beli baju lengan panjang untuk tutup tubuh kita terbuka tu heee...

Koleksi v-mum maternity concept mereka ohsem hee..

Kelas Cuti Sekolah Jahit Baju Kurung Tradisional, Jahit Baju Kurung Moden, Jahit Baju Kurung Riau Pahang, Jahit Baju Melayu Seluar Dan Jahit Pelbagai Jubah A Cut, Moden, Princess Cut, Empire Cut Dan Pelum



Bagaimana menarik bukan.. sudah pergi aeon ipoh section 18 itu tahu tak berapa harga sehelai baju sahaja dalam seratus lebih jugalah. Kalau lagi cantik lagi mahal le..Nak dapat jenis singlet dalam rm80.00 jugalah tapi tetap mahal nak cecah dua ratus ada kau huhu.


Takat ni aku mampu beli dua helai baju mengandung itu pub dekat aeon jer selalu baju hamil dalam aeon dalam rm60.00 sepasang. Jadilah itu pun susah nak cari lengan panjang asyik setengah siku jer huhu..nak cari dress hampeh..yelah baju aeon semua keluaran dari negara orang potih heee...


Tak tahulah bilanya aku nak beli...Kata orang dapat sehelai jadilah. Baju v-mum maternity concept gambar akhir ini yang paling aku suka sebab nampak comel ada gambar kartun gitu. Tak silap aku masa baju ini perkenalkan design lagi letup...letup rasa nak beli semua tapi aku tak mampu..haaa..boleh tapi pikir balik pakai tak lama tunggu jelah sampai seru mana tahu cukup duit nak gak satu heee... Design dulu lebih pada gambar kartun macam sebuah lukisan cantik ada je gambar tu dekat  dalam majalah pa & ma...itu kata mengidam nak beli baju hamil jenama v-mum maternity concept


laman facebook v-mum maternity concept INI sayang wall tak berupdate..ada juga orang tanya harga baju tapi tak jawab heee...pada berminat bolehlah dapatkan cawangan utama dia heee.. 1 shoping Utama, mines  shopping, kepong dan lain tempat heee..sebab aku rujuk majalah ini tahun 2011 dah ;)

Tiada ulasan: