Isnin, 21 Julai 2014

cara menjahit pola baju kurung moden saiz besar dan saiz kecil

As-salam..

Hai semua masih up entri dekat sini lagi eh heee..apa lagi awak suka melayan cara menjahit pola baju kurung moden saiz besar dan saiz kecil untuk anak-anak. Mereka sepanjang tahun minta buatkan baju kurung tradisional atau baju kurung moden kata bapanya mudah nak sarungkan baju ini untuk apa-apa majlis keramaian luar atau sesi kenduri-kendara bersama keluarga.

Maka tak salah rasanya saya apa orang luar sana seperti saya cuba belajar teknik yang betul bagaimana cara-cara mengambil ukuran baju kurung moden, melukis pola dengan kertas minyak dan menggunting kain empat meter dengan mudah buat baju kurung moden saiz besar dan saiz kecil.


Baju kurung moden sekarang terkenal dengan pelbagai rentak design terkini sepanjang tahun jadi kata saya pada anak-anak tahun kita dua saiz yang berbeza heee..Sudah tentunya saiz saya untuk orang dewasa saiz L mananakal saiz anak saiz M. Atas dasar itulah saya katakan tak kira baju kurunng riau, baju kurung pahang, baju kurung tradisional ataupun baju kurung moden lace asal anda tahu ambil ukuran dengan betul saya yakin pelbagai saiz baju hari raya boleh anda hasilkan sendiri!

cara menjahit pola baju kurung moden saiz besar dan saiz kecil untuk anak-anak Jimat dan berbaloi sungguhkan. Tahun bermakna ini kami siapakan beberapa helai design terkini baju raya 2014 yang pasti stok ini cukup untuk penghujung tahun untuk menghadiri majlis kenduri kawan dan sebagainya.

Anda bila lagi?

Masa jahit baju raya nd kenduri dengar radio kata kt kamdar ada buat sale lagi ngheeee... ;)

Tiada ulasan: