Khamis, 5 Jun 2014

diy jubah sendiri vs tampal gigi berlubang bagi simen kekal

Salam..
Gigi sakit..tampal gigi simen kekal.. gerun nak jumpa doc untuk tampal gigi uh... itulah yang bermain di fikiranku bila hari makin hampir tiba...

up lagi cerita hari ini. Semakin hari mood ada untuk berblog. Tapi untuk fokus itu tidaklah sangat-sangat. Diy jubah sendiri sedang rancak aku bikin hee nak jimat katakan.


Hari ini aku lapar sangat pasal apa eh. Padahal malam tadi aku bantai nasi goreng 2x aha...lepas tu pagi ini aku belasah mee tiaw sarapan pagi.still perut macam rasa kosong.senak pun ada juga.

Macam mana nak jahit jubah sendiri kala perut kosong padahal lepas ni set nak makan sambal sadin yang dah aku siap masaK sebelum hadap belog ini lagi hee.. :)




Sesekali membebel merapu best  berganda - ganda best sambil pasang radio tanganku berjalan memotong menjahit kain jubah beralaun itu heee..boleh tiru design terbaru yer tak hee.. jimat bertingkat-tingkat lagi :)

Note: Besok aku nak pi cabut gigi eh tak nak tampal gigi. kata orang tampal gigi kasi simen kekal idak le tampal hari ni 3 tahun akan datang simen tu tertanggal hee..

Doakan untuk esok yer..

Tiada ulasan: