Isnin, 16 Jun 2014

Aku pola dan kain lipat belakang jadi suri rumah

Salam..




Aku masih di sini bersama hamparan pola baju kurung moden dan jubah pelum...

Aku..
Cuma memerlukan dan menggorbankan 3 minggu cuti sekolah demi mereka.

Menjadi suri rumah tangga sepenuh masa,  menjahit, quilling nd menguruskan blog untuk detik begitu lama.tak pernah aku off blog sebelum ini. kira ini adalah dalam sejarah aku tak layan up entri berbloglah


Aku pola dan kain lipat belakang jadi suri rumah
Bukan tak ada masa langsung pada mereka sebab itu kehendak aku sendiri. perkara ini sudah aku rangka sebelum cuti sekolah bermula. 100% tak akan update blog. 




 Aku pola dan kain lipat belakang jadi suri rumah
Sesekali kita buat begitu tak salahkan dan tak rugi pun. begitu juga kalau kita nak sesuatu ilmu perlu korbankan masa untuk mempelajari sampailah kita mahir rasa puas memiliki dan berjaya menyiapkannya. itu yang dapat aku rasa.

 Aku pola dan kain lipat belakang jadi suri rumah..
Aku selamat potong kain untuk buat baju hari raya yang tersayang...best pula lepas ini bila selesai jahit tepi hee ..makin rancaklah aku  jahit baju kurung moden kain lipat belakang dan jubah kanak-kanak tanpa henti ni sebelum ramadan menjelang nanti heee...

sekarang ini jubahyang dah siap memeh cantik tapi harga wajib poket tebal baik buat sendiri.baju kurung anak dan suami lagu tu juga diy sendiri jer ;)

Tiada ulasan: