Selasa, 20 Mei 2014

Ujian Pertama Taska Umur Lima Tahun

Salam..

Hari hujan begitu lebat sekali. Mula ia hujan renyai pastu setop kejap. Patu hujan kembali. Hati aku semakin risau harap sis hantar anak aku akan send dia by kereta not motokar


Ujian Pertama Taska Umur Lima Tahun..
Hari ini juga anak aku ada amik pekse di tadika uh.. Semoga dia berjaya hendaknya. Itulah usia lima tahun kena hadapi semua ini. Kesian dekat dia. Aku tak bagi tekanan dekat dia cuma bagi dia semangat sahaja dan katakan ingat jangan bagi kertas jawapan itu kosong yer hee...



Ujian Pertama Taska Umur Lima Tahun..
Kelakar sungguh. Ia mengingatkan aku akan memori aku amik pekser. Itu pun masa umur aku tadika heee...enam tahun aduh...duh..


Ujian Pertama Taska Umur Lima Tahun Semoga anak aku dapat jawab dengan jayanya. Amin

Tiada ulasan: