Khamis, 15 Mei 2014

Selamat Hari Guru 2014

Salam..

Esok sambutan hari guru 2014 dekat tadika sekolah anaklah. Apa benda yang aku nak buat eh. Adakah menyediakan menu bihun sebab anak aku suka gila dekat si bihun. Kalau goreng mee kuing ok juga mudah dan lancar penyediannya heee..tapi yang penting tak pedaslah uh...

Buat mee kuning kene celur dengan air panas dua tiga kali sebab ada kapur. Leheh..leceh sungguh :(

Bila dua tahun aku letak anak aku kt sana syukur semuany berjalan dengan lancar. Bolehlah. Nak kata dia pandai 100% aku tak berharap sangat tapi alhamdulillah dia boleh baca abc tu walaupun dia terkadang konpisu huruf B dan huruf D aha..


Sabar sahajalah wahai hati..

Selamat Hari Guru 2014..
Oklah aku nak ucapkan selamat hari guru untuk guru pernah ajar aku membaca, mengira, menulis, mengecam warna, macam mana nak tengok mata jarum jam panjang, mata jarum jam pendek heee..sifir dan mcam-macam lagi. Jasamu akan di kenang sampai bila-bila :)


Selamat Hari Guru 2014 terima kasih guru sebab mengasuh dan mengajar anak aku. Kalau tak ada kesabaran mana mungkin anak-anak mahu ke sekolah tiap-tiap hari dan bijak berkata-kata kans..

Tiada ulasan: