Jumaat, 16 Mei 2014

Geram Jom Cari Idea Buat Baju Homemade Lolita

Salam..

Geram Jom Cari Idea Buat Baju Homemade Lolita...petang ini aku sedang packing beg untuk 2 hari satu malam ke meru. Aduh jenuh gak nak cari kawan siapa yang pergi area ipoh ini.

Orang yang ajak aku tu pun bila di soal sepatah jer dia jawab. itu ada soalan yang aku ajukan dia diam jer. tension gak aku. sekali rupanya dia guna orang tengah. Tapi be serius sangatlah member itu uh..sobau..sabar..



Esok aku akan bertolak dari rumah. Apa lagi minta suami hantarlah pagi buta sebab hari sabtu dia kerja mah. Gila punya kerja. Jadi aku plan wajib bawa novel heee...sementara menunggu mereka yang dari kl turun ipoh.

Apa hal aku kena makan cukup-cukup kalau lapar payah loh..aDuh...dah aku sorag je dari ipoh. sedih sadis bangat ni heee...



Geram jom cari idea buat baju homemade lolita..Aku mahu pergi tapi hati berbelah bagi. Sebab aku bosan kot duduk rumah heee.atau aku suka pergi sebab nak cari suasana ramai orang boleh. Tapi bila fikirkan semula habisnya jam 1 pagi. Kira sekitar jam 2 pagi habis. Aku rasa agak mustahillah si dia nak amik aku ke sana nak bawa aku balik rumah hurm..



Tak apalah..
biar aku packing beg dulu.kalau kata aku tengok ada kenal depa sertai aku sertai.kalau kata tak aku malas nak pergi. kesian pula pada dia hu....

Sweet Lolita, Classic Lolita, Punk Lolita, Wa Qi Lolita, Dandy Lolita ,Gothic Lolita semua cantik namaya. Minat gila dress mereka terkadnag masa geram inilah datan idea gila-gila hee..

Korang minat dress lolita Sweet Lolita, Classic Lolita, Punk Lolita, Wa Qi Lolita, Dandy Lolita ,Gothic Lolita tak? aku suka sebab baju dia cantik. Tapi tak suka bab baju belah sana sini tu. cukup untuk suntik idea buat baju anak dan baju kemeja aku ok gak kan :)



Sweet Lolita, Classic Lolita, Punk Lolita, Wa Qi Lolita, Dandy Lolita ,Gothic Lolita kalau geram inilah jadinya :( ayuh haaaa Geram jom cari idea buat baju homemade lolita moh cari kain potong kain heee...

jom cuci mata dekat sini


Tiada ulasan: