Selasa, 29 April 2014

Oh Lolita !

Salam

Dalam dua ke tiga hari ini aku rancak mencari perkataan lolita. Baik dari lolita dress up, sehingglah ke diy skirt lolita yang sungguh oh sem!



Gara-gara aku sudah dapat beli tapak kedutlah punya pasal ar..


Ya lolita aku cukup suka baju lolita. Tapi bab dema dengan amalan kristian bagai itu biarlah mereka dengan urusan mereka ya. Itu hak mereka. Depa tak tutup aurat korang janganlah ikut kalau ikut baju mereka lengan panjang yang bertutup, jenis corak bunga bagai taklah yer.


Kata orang pandai2lah bawa diri jangan dok terjebak bukan2 uh..

Oh LOLITA..

  • Dia punya renda buat aku gila-gila suka. 


  • Setiap perincian dan potongan menarik kain yang di gunakan tentulah lolita dari kain kapas, renda dan lace


  • Tak salah aku minat lolita sebab aku sedang berkira untuk buat skirt or baju sendiri dalam masa yang terdekat ini.

  • Setiap rekaan diy lolita mempunyai kelainan yang berbeza

  • Warna baju lolita selunya di mainkan dengan warna lembut
 

  • Gambar selalu kaitkan dengan bunga, cup cake yang sungguh sweet
Credit from here


Tiada ulasan: