Rabu, 20 Mac 2013

Bukan Tak Sudi

Salam..

Malas tahap gaban, aku kini fokus pada gubahan bunga pegang dan dot..dot..dush. Ini baru sebahagian sahaja. Ti jap aku muat naik heee..sini line umah tak kacak sungguh. huhu..

Pagi tadi memang tidak dapat fokus pada blog apa lagi untuk jalan-jalan ke blog kawan-kawan malahan jauh sungguh untuk aku mambalas komen. Serius dari sudut hati aku nak sangat membalas komen-komen itu semua kalau boleh tidak mahu blogger lain mengganggap aku ini berlagak ker sombong bila org tinggalkan jejak admin tak balas dengan segera.



Serius bukan tak nak membalas tapi ia akan di buat pada masa lapang itu pun jika bos tiada di pejabat. Selalunya hari isnin memang dia tak akan masuk punya. Tapi untuk hari selasa hingga jumaat dia ada, Jumaat pun setengah harilah dia masuk. Itupun tidak tentu. Apa daya suri buat setakat mampu hanyalah update blog sambil lalu tiap2 pagi di pejabat.itu pun sorok2 mujur idea yang ada mencurah bagai air jatuh ke daun keladi.

Korang janganlah bimbang insyalalh Suri akan balas sama ada cepat ataupun lambat dan akan jejak korang kembali. Itupun jika Suri sihat dg izinNya..

2 ulasan:

akubiomed berkata...

Batasan masa tidak semua dapat dilakukan.

cahaya berkata...

ia itu yg harus blogger hadapi