Sabtu, 16 Mac 2013

aku nak berhenti kerja

Salam...
hari aku terpikir nak berhenti kerja. Nak duduk rumah masak, kemas rumah, ambil anak dari taska, makan tangahari bersama anak dan tidurkan anak. Lepas dari itu aku nak buat kerja part time aku. Dan aku mesti cari satu mesin jahit untuk jana pendapatan!

aku cukup jemu berkerja. Kerja yang paling best aku kerja kt property auction house. itu antara kerja yang aku rasa mula-mula nak hadap aku tak reti tapi bila hampir 3 tahun aku berkerja aku mula sayang..

Tapi itu dulu skrg dapat kerja juga tapi benar-benar tidak berapa serasi dgn jiwa aku.. :(

  • ada sorang pekerja di sana mulut bising2 tahap gaban. dia cakap memag kuat hoo..sampai luar pintu opis blh degar huu..
  • bos suka sgt cri kesalahan pekerja. aku ni duduk depan lagi selalu di marahi..sikit punya silap nak tegur.ada tak buat silap cara betul aku buat pun dia kata salah.so ada pelik kat situ...
  • pekerja ada ok tapi ada juga pentingkan diri sendiri malah jawatan biasa2 pula lagak seperti bos..sedihkan..
  • bukanlah nak burukkan kawan ataupun bos tapi ini hasil dari pemerhatian yang dapat sepanjang berkerja di sana.
sabarlah hati..

2 ulasan:

Encik Anif berkata...

Sabarlah..

cahaya berkata...

wsalam..bersabar itu yang di teguk.terima kash bro hanif ;)